10-05-25

Tisdag, jobbat som vanligt fast idag på Ljnungenskolan mycket trevligt. Michaela jobba också där så de va trevligt =) Sen när jag slutade idag så kom älskling med Bronz och mötte mig på jobbet så mysigt. Sen va de bara att promenera nera hem i ös piss regnet usch!

Duschade när jag kom hem, för sen skulle älskling och jag ut och handla kläder och skor till torsdag, ska ju på begravning. Och som tur så hittade vi båda kläder, och dina sådana.

En klänning ska jag ha på mig, med ett para svarta strumbyxor, och ett par klack skor.
Patrik ska ha, vit skjorta, kavaj och sen köpte han ett pa svarta byxor som satt som en smäck, vilken läckerbit han är i dom, och såklart i vanliga fall också. Sen ska han också ha en vit slips.

Ja så nu har de blåst tillsäckligt i plånboken för idag. Måste spara pengar också, kan ju inte bara försvinna så fort man får in dom på kontot.

Ne så nu sitter man bänkad framför tv:n och glor på Johan Falk, nu ska jag slingra ner mig älsklings famn tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0