10-05-20

Torsdag då, jobbat som vanligt. Älskling är ledigt idag så han ha kört mig till ocg från jobbet så himmla skönt! Han är bara en ängel.
Ja så vid runt halv två va man hemma, då fick man slänga i sig två mackor och sen hoppa in i duschen. För den vid klockan fyra sklle jag möta upp jobba kompisarna på willys pakering i Lödde. Men innan de åkta jag och älskling på en rundtur för att vaoch titta på tvungen att kolla upp vart rinnebäcks skola låg, ska jobba där imon nämligen.
Efter de åkte vi och käkade en varsin mjukglass med kola sås mumma! Satt och njöt i solen så himmla underbart med sol!

Ja sen kvällen med jobbet va kanon kul, överaskningen va att dansa sumba, och om jag ska ge min åsikt så är jag jätte kass på sånt, ha näligen ingen koregrafi så ida är = kass haha. Sen efter sumban så blev de hälso buffé på resturang Dahls mycket gott var det =)
Så nu blir det soffan med den bästa, snart blir det kniven mot strupen också.
Ha värsta sov morgonen imorron kan inte bli bättre så by by!



♥ Han är den bästa av dom alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: haha, jaa, du får jättegärna vara med :)

är inte inne på msn ett tag, är sjuk.

kram

2010-05-21 @ 16:11:04
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0