10-05-18

Tisdag idag, och jobbat som vanligt har man gjort. När man kom hem skule jag ha bakat, men så hade vi inte så mycket smör hemma så fick städa i stället. Gjorde värsta stor städningen, damsugning, torkade golv, städade toa, diska, bäddade sängen och diskade ja herre gisses så duktig man har vart =)
Sen mitt i allt så kom älskling hem, en hel timme tidigare. De roliga va att jag frågade patrik vad är klockan igentligen, han svarade att klockan är väll tio i fem, men så visade sig klockan va tio i fyra. Så han hade alltså kommit hem en hel timme tidigare, han trodde att klockan va halv fem när han lämnade jobbet, sicken lite knas boll till älskling man har ♥

Jo annars så hade ju vatt helt underbart idag, vilket sommarväder trodde jag såg fel när termometern här ute visade 38 grader i solen. Men de va väldigt varmt. Äligen kanske sommaren är påväg.
Sen nu i ikväll har vi vatt i Lödde och kollat på bilar och motorcyklar, va någon träff. Kanske inte de roligaste men lite kul i alla fall, patrik han har stått nära ett plan idag för första gången i sitt liv hehe lite skoj.

Ja ne vad mer ska man skriva, har inte mycke mer att säga, nu ska jag bara ta det väldigt lungt och glo på tv. Man ska ju upp och jobba imorron igen, denna gången klockan 07.00 japp de ser vi fram imot. Hej hopp!









tja inte många bilder men hade ingen kamera med oss. så de fick bli mobil bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0