10-05-17

En helt vanlig måndag då, jobbat från 08.00 till 13.15 sen fick jag skjus hem.
Lunkade upp för bajs trappan, fixade lite med disken och plockade av tv bordet, bara allment städade av lägenheten. Sen fick det bli en liten promenad med Bronz, gick en ny runda med han idagm vilket innebar att de skulle stannas hela tiden lukta och pissa revir.

Sen ringde mitt kära hjärte k, pratade över en timme om allt och inget =) Mycket trevligt.
Sen så fick man reda på att nästa vecka är de begravning, och ledigt de fick jag, fick också fråga om ledigt den 9 juni, då Anna springer ut.
Ja annars så har de nog inte hänt allt för mycket mer.

Imon blir de jobb samma tid som idag, korta dagar, inte så bra men de är ändå jobb. Bättre med de än inget.


.

Ja vad ska man skriva mer än att: Gud va jag saknar dig kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0