10-05-16

Då va de söndag igen, har man vatt långledig nu sen i torsdags men ändå så har de gått så himmla fort. Sjuk har man ochså vatt blää.
Men de har hunnit hända rätt mycket endå tycker jag.
Tuvär så gick Patriks farmor bort i torsdags morgon, då det va bårde tårar och lättnad. En stark människa som har gått igenom mycke. Fick tuvär inte känna hänne så länge men den tiden man fick va perfekt. Men som sagt hon har de bäst där hon är nu. R.I.P

Magsjuka för både mig och älsklinge, utöver de har de vatt kanon helg.

Annars idag så steg man upp städade upp efter gårdagens bravader, popcorn skål hade tydligen flugit runde i lägenheten när jag va ute med Bronz på kvällen, men vad är de man bruka säga: när inte katten är hemma dansa råttorna på bordet :P haha
Sen efter detta så blev det en runda hem till Nancy och bakade kärleksmums och dom blev så himmla goda mumms. Nu är man hemma, lagom sleten, har lagat midda och har ätit klart. Ligger nu i soffan och latar oss.

här kommer en lite rolig sekvens (som jag tycker) under vår matlagning idag:
Maten va klar, älskling hade lagt upp mat på tallriken, sen så tittade han lite konstigt och funderade humm... Älskling? säger han.
Ska det inte vara sås till maten?
Och såklart hade jag helt glömt bort och göra brunsås, tur att man har klar pulver sås i skafferiet =)
By By



Våra otroligt vackra förlovningsringar =)
Älskar dig Patrik♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0