10-05-12

Onsdag idag då, och de regnar bara. Så jag va superglad att Patrik började jobba vid 08.00 idag så jag kunde åka med honnom.
Ja som sagt så har man jobbat till kvart över ett idag, tog bussen hem från lödde vid 13.37 sen cyklade jag från Kävlinge hem. Och gissa om man hade tur, regnade inget på hela hemvägen sen när man hade kommit upp i lägenhetern så böjade det ös regna.
Ja och nu sitter man helt mör i kroppen, och väntar på att min älsklig ska komma hem. Fundera också på om man skulle ha hoppat in i duschen, gjort sig lite fin när min käraste kommer hem.

Jahopp, vad mer ska man hitta på idag? blir nog inte särsklit mycket, fixa nått gott och äta slapp i soffan. Så himmla skönt och vara ledig imorgon, helgen va alldeles för kort.

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0