10-05-11

Ett stycke sjuk älskling!
Rubriken talar för sig, min stackars lille gubbe fick sig en riktig feber igår kväll, vi va först hos Nancy och där tog vi tempen och den låg på en 37,8 sen helt flötsligt när vi kom hem en halvtimme strax efter så hade stackaren 38,1. Och som ni alla kvinnor vet så är karlar inte roliga när dom är sjuklingar.
Men såklart så passade jag upp honnom och gav han alvedon plus dricka.
Natten har varit riktigt hett kan man säga, världens varmaste pojkvän har jag haft.
Men som tur piggnade han till idag så imon ska han iväg och jobba igen.

Annars så har man jobbat som vanligt, tog bussen till Kävlinge och Patrik kom och hämtade mig. Åkte hem käkade och duschade. Sen ringde Michaela sa att hon va påväg hem, så då åkte jag hem till henne vid tre tiden.
Vi drack kaffe, åt en god kaka som hon hade bakat och pratade en massa, jätte jätte trevligt =)

Sen så har jag fått fixa yttligare en ny blogg (denna) på grund av att den första jag gjorde den fungerade ju såklart inte, va nått fel på mailen. Men men nu fugerar denna äntligen!

Så nu blir det äntligen hemma på tv,  

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: jaa, de är ju bild på en tiger, så de såg vi ;) haha. jaså? hur kommer detta sej? visst de är fina :) jag gillar mer delfinerna!! men de märktes kanske? haha

kramkram

2010-05-12 @ 14:02:38
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0