10-05-10

Börja först och främst att berätta att lille mammsen fyller år idag Grattis käre mor!

Härliga måndag då! Dock va jag lite ironisk men men, det är en kort vecka, man jobbar endast mån, tis och ons så inte särskilt jobbig.

Annars har dagen varit hyffsat bra de enda som jag hade kunnat slippa va att bränna mig på flexikopplet när jag va ute med Bronz. Och nu undrar ni säkert hur detta gick till, jo de va ju såhär att jag va ute med Bronz på en promenad. Jag möter en gammal tanta med en hund som bara skällde hela tiden, och såklart kan ju inte våran lilla "ängel" =) vara tyst, så han började skälla lite, sen ville han ju såklart gå fram till hunden och nosa som vilken hund som helst.
Men så trodde dumma jag att jag hade spärrat kopplet så han inte skulle komma någonstans, men ack så fel. Så jag tog tag i linan och den bara for iväg i fart och ja sen förstår ni vad som hände, den skar raka vägen in i handen AJ! Så fick ett vackert brän sår i handen.
Men sånt som hände, man får helt enkelt ha bättre koll nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0