10-05-09

Då har man skaffat sig en ny blogg idag, bara för jag ville ha en ny och fräsch. De har hänt mycket sen man skrev i den gammla, men de ska uppdateras.
Som sagt har jag och pojkvännen min flyttat till Furulund, flyttade den 1 april så nu har vi bott här i en månad. Trivs som fisken i vattnet.
Bor i en tvåa på 55 kvm kanske inte den största men den duger perfekt till oss två. Bilder på hur de ser ut innuti kommer senare.

Annars har man haft och göra den senaste månaden, till och med månaderna med packande, jobb och shopping till vår nya lya.
Man kan ju säga att de är så otroligt skönt att ha kommit ifrån skiten man bodde "tillfälligt" i innan, såklart tycker pojkvännen också det. Nu är allt liksom hans och mitt, bara ha koll på vårat och ingens annans.

Och på prat om inget annat så har pappa, mamma, syster och pojkvännen vatt här två gånger redan så roligt. Senast som igår (lördag) var dom här och hälsade på, jag köpte en tårta för att fira mammsen som fyller år på måndag, som man tyvärr inte kan vara med på och fira, så fick bli i lördags. Sen käkade vi pizza på kvällen och sen vid sju tiden for dom hem.

Skönt med ny blogg!
Underbart med en ny lägenhet ihop med älsklingen min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0