10-06-02

Ja då va de juni månad, å herre jisses vad tiden går. Och idag ha dett sommar väder, de är annat än allt jäkla regnande är så trött på regn nu!

Annars så ha de inte hänt särsklit mycket som vanligt. Ha vatt lite grillande hir och dit, hemma hos Johan en kväll sen med David mycket trevligt. Annars är de bara jobb som gäller, ha ju fått jobba nu denna veckan på Bullerby förskola, ska bli där hela veckan. Sen är de nog tillbaks till Tolvåker.

Nästa vecka ska man hem, mitt kära hjärte K (Anna) tar ju studenten på onsdag, och henne ska man fira till max =)
Så de blir bara att jobba måndag och tisdag den veckan.

Älskling och jag va i Lund idag på media markt och hämtade ut hans mobil som har varit på lagning, antennen i mobilen va helt paj. Sen blev det en tripp till sko punkten, och såklart schoppade idag hej villt =P
Till och med fick älskling tag  ett par skor.

Ne nu ska jag våldta soffan!

Bilder på min skor som är investerade :





Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0